Baterii pentru motoare electrice de barca

LiFeYPo4 Winston lithium 12v de la 40Ah in sus .Una deasta de doar 40ah tine mai mult la o descarcare decat una deaia pe gel la 100ah........nu are memorie dar si pretul e mare.:)
 
La incarcare full 16,8v 100℅/15,3v 75℅/14,5v 50℅/14,1v 25%/13,8v 10℅/12,0v empty.Furnizeaza energie constant fara sa oboseasca ! Pe piata germana gasesc la 40 si 60 Ah la aprox. 200€.

www.bootsmotoren4you.de
 
Ultima editare de un moderator:

danone

Biban
Cumperi 2 de 40Ah si restul de bani ......shaduri ! (sunt prea puternice alea de 90ah ).
Nu e acelasi lucru sa alimentezi pe rand de la 2 baterii de 40 Ah (cand e descarcata una sa o pui pe cealalta) sau sa alimentezi pe tot parcursul de la o baterie de 90Ah. Trebuie tinut cont de CURENTUL MAXIM de descarcare indicat de producator. Un motor mediu de ex.MinnKota Endura de 45 lbs are pe viteza maxima un consum de 45A . Daca te uiti in fisa tehnica a bateriei de 40Ah vei vedea ca e proiectata pt un curent maxim de descarcare de 40A , adica mai mic decat cel consumat , punand practic bateria in scurtcircuit. Cea de 90Ah va avea un curent maxim de descarcare de 90A adica fara probleme pt baterie. Deci in cncluzie, in cazul de fata 1+1 nu fac 2.
 
Majoritatea pescarilor folosesc motoare electrice ieftine de maxim 40lbs (minnkota endura clasic 40lbs din decathlon la 700 lei) sunt puternice si merg bine!
 

Adrian Sb

Stiuca
In cazul meu, cu motor de 50 lb, parca as lua doua baterii de 40A sa le leg in paralel, decat sa car una de 90A.
 

Alin Ms

Somn
De ce citesc mai mult de aia ma gandesc sa raman la vasle. Sa car 30 kg doar ca sa am baterie suficienta pt un drum cap coada de lac... mi se pare prea de tot.
 

danone

Biban
Adi , nu-ti recomand 2 baterii de 40Ah puse in paralel in locul uneia mai mari. Gandeste-te ca teoretic ele sunt la fel , dar practic nu. Una poate fi incarcata mai mult decat cealalta, deci va avea o tensiune la borne mai mare. In alta oprdine de idei , in timp, una va ceda mai repede si atunci va deveni un consumator suplimentar pentru cea ramasa in stare de functionalitate
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
am avut motor electric, un Minkota cu o baterie ZAP Energy plus de 110Ah - era un chin sa te lupti cu bateria aia si ajunsesem sa urasc acest combo
Am trecut la un termic de 2.5cp si acuma car doar 13kg in total bucuriemare
 

zamfi

Somn
Iar incepem ....roflmaooo Prietene si unde NU ai voie cu termicul ala minune naughty ce-ti ramane de facut in afara de electric sau ...vasle ? Cand o baterie va costa pana in mia de lei ,va avea 15 kg si 100 Ah imi voi lua electric. Asta incercam sa spun.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
prietene, este atat de simplu.........unde nu am voie cu "termicul minune" de regula nu ma duc, sau daca merg pe astfel de locatii inseamna ca administratorul imi pune la dispozitie contra cost motorul si bateria incarcata
daca nu............poate sa se spele pe cap cu pestii lui, marfa este a lui, dar banii sunt ai mei !
 

zamfi

Somn
Corect ,insa sunt ape naturale ...bezidul e mare,Oasa mai mare ...In zona mea vorbesc.Ar fi bun un electric ,insa sa car 30 kg dupa mine pentru maxim 5 km e nasol. Ca dupa 5 km e cam gata bateria daca o pui pe o barca serioasa. De aia zic ca o baterie de 15 kg ar fi ok ,insa deocamdata e prohibitiv pretul pentru mine.
 

danone

Biban
Unde nu merge termicu sau unde e greu electricu, ca daca tot avem cate 2 picioare, cred ca solutia de compromis ar fi ....hidrobicicleta.
 
Sus