RepresoR

Oblete
promovat astazi si examinarea pt clasa C tot la Galati (diferenta 10 intrebari COLREG).
intrebarile sunt la fel din cele gasite pe :

efectiv sunt identice, 3 variante de raspuns, 1 singur raspuns corect.

cei de la capitanie mi s-au parut mult mai amabili si chiar au vrut si au si reusit sa fie de folos.
cumva chiar m-au tinut minte desi nu am iesit cu nimic in evidenta decat poate ca am parasit sala la D dupa 4 minute si la C dupa 2 minute, whatever, data trecuta am avut reprosuri, acum nu ... mi-au oprit originalele la adeverinta medicala si test psihologic si nu m-au mai taxat pt "stampila", tot au mai trebuit niste copii dupa buletin, diploma de studiu desi imi emisese cardul pt clasa D ... pt mine nu au logica copiile astea dar macar sa vad ca incearca sa progreseze in directia corecta.
intr-o buna zi poate vom evolua totusi ... e pacat sa ne facem singuri viata grea cand chiar avem posibilitati ca sa ne-o facem usoara.

LE: pentru clasa B trebuie 2 ani experienta deci nu puteti sustine examenul imediat dupa ce ati promovat C
 
Ultima editare:

adiwolf

Moderator
Membru personal
nu stiu cum vi se par voua aceste examene de navigatie, insa in opinia mea nu au nici o legatura cu realitatea si cu necesarul de cunostinte pentru navigarea cu diverse ambarcatiuni.
cel putin la categoria D, navigarea pe apele interioare, 2/3 din intrebarile examenelor sunt total inutile si irelevante pentru navigare & securitate
 

RepresoR

Oblete
materia de examinare e ca materia din scoala romaneasca, 75% are utilitatea dosarului cu sina.
exista cateva notiuni de legislatie care au utilitatea lor si o mare masa amorfa de informatii redundante.
ideea e ca aceasta activitate de condus ambarcatiuni de agrement e intr-un stadiu destul de incipient in romania si tot cadrul care o inconjoara e slab dezvoltat ... pe masura ce se va dezvolta, probabil ca se vor imbunatati regulile si regulamentele.
 

NicuB

Oblete
nu stiu cum vi se par voua aceste examene de navigatie, insa in opinia mea nu au nici o legatura cu realitatea si cu necesarul de cunostinte pentru navigarea cu diverse ambarcatiuni.
cel putin la categoria D, navigarea pe apele interioare, 2/3 din intrebarile examenelor sunt total inutile si irelevante pentru navigare & securitate
Capitanul care ne-a tinut cursul de pregatire a spus ca s-au facut eforturi de nenumarate ori pt a aduce la zi tematica de examen, multe din intrebari nemaiavand niciun sens, fiind invechite/depasite/fara aplicare la cerintele actuale, doar ca s-au lovit de refuzul/nepasarea celor de la Ministerul Transporturilor.
 

RepresoR

Oblete
logic ca s-au lovit de refuzul alora pt ca nu e un subiect de interes pt ei iar schimbarea procedurilor inseamna multa munca avand in vedere toata birocratia din spate, iar munca asta nu le baga nimic in buzunar ... pt cativa ciumpalaci care se plimba cu barca pe apa nu se merita efortul.

inca o data, poate intelegeti de ce am o problema cu birocratia si bugetarimea in general.
 

Traian

Salau
Capitanul care ne-a tinut cursul de pregatire a spus ca s-au facut eforturi de nenumarate ori pt a aduce la zi tematica de examen, multe din intrebari nemaiavand niciun sens, fiind invechite/depasite/fara aplicare la cerintele actuale, doar ca s-au lovit de refuzul/nepasarea celor de la Ministerul Transporturilor.

Salut. Unde ai făcut cursul?
 
Ultima editare de un moderator:

Septimiu

Salau
Revin cu update la discutia de pagina 13 (daca este sau nu necesar un curs pentru examenul de diferenta).
Am promovat azi examenul de diferenta pentru C la Dej si nu am avut nevoie de curs C. Initial mi-au spus ca trebuie dar, in cele din urma, mi-au dat dreptate cand le-am indicat paragraful din regulament mentionat la pagina anterioara.
Referitor la examen, nu mi s-a parut greu dar m-am si pregatit destul de intens in ultima perioada. Informatiile din COLREG mi s-au parut interesante si utile in comparatie cu o buna parte din documentatia pentru D.
Pentru verificarea cunostintelor am folosit aplicatia de pe telefon (Chestionare ANR) si majoritatea intrebarilor de la test le-am intalnit si in aplicatie.
 
Sus