• Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Learn more.

Garanție lansete

Salut!
Doresc să vă întreb in ce consta garanția unei lansete.
Am achiziționat înainte de Crăciun o lanseta Savage gear finezze softlure 2.5m care are 2 ani garanție.
Azi, in drill cu un salau de 1,5-2 kile , înainte de al lua în minciog, a dat șalăul o contra și batul s-a rupt de la aprox 30cm de vârf.
O să duc zilele următoare bățul la magazinul de unde l-am achiziționat.
Oare o să schimbe bățul in garanție sau o să bage strâmbe și așa mai departe?
In caz că nu o să vrea să îl schimbe , ce pot face?
Că mulțumesc anticipat!
 

Claudiu

Administrator
Membru personal
Daca e de pe la Bigfish nu mai gasesc postarea dar e posibil sa aiba o clauza abuziva dupa parerea mea. Ceva de genul ca varful nu intra in garantie. Daca nu era lovit ar trebui sa il schimbe dar in Romania e greu, nu neaparat cu magazinele cat cu importatorii.
 
E cumpărată de la un magazin fizic din Cluj. In caz că refuza sa îmi schimbe lanseta, ce pot face sau cui mă pot adresa?
Precizez că lanseta a fost păstrată și mânuită cu maxim de atenție (mai ceva că un bibelou) fiind prima mea lansetă de spin.
 
De la ce magazin din Cluj? In functie de magazin iti spun la ce sa te astepti ca ii cam cunosc. Daca nu vrei sa o spui pe forum, trimite-mi un mesaj pe privat.
 

AlexH

Moderator
Membru personal
Daca te duci la ei cu povestea asta, ca s-a rupt varful chiar inainte sa il iei in minciog iti spun ca ai sanse zero. Chiar si eu as fi sceptic, din cauza ca poate fi totusi de la manuirea incorecta, fiind si o lanseta mai lunga. Sper sa nu te superi, dar mai bine sa sti la ce sa te astepti.
 
Pai asta e adevărul. Am prins 3 șalăi, și la al 4-lea s-a rupt pur și simplu. Cinstit o să le spun cum s-a intamplat. Daca vor sa o schimbe bine, daca nu, asta este. Macar o să știu exact ce înseamnă o garanție.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
garantia la lansete, cel putin in Romania, este ceva utopic.
utilizatorul nu poate dovedi ca nu a manuit incorect (atentie !! - definiti incorect in versiunea magazinului si a utilizatorului) lanseta respectiva.
toti spun ca garantia acopera doar produsele defecte din fabrica sau cu vicii ascunse, dar cum dracu sa demonstrezi ca lanseta respectiva s-a rupt din cauza unui defect de fabrica si nu din cauze externe, mai ales cand este vorba de ruperea varfului ?!!!
sincer, cred ca sansele de schimbare in garantie sunt zero, dar mai depinde foarte tare si de magazin si de producator/importator - in general, astfel de cazuri se feresc sa le faca publice tocmai din cauza ca se poate interpreta oricum
poate ai noroc,
sa ne spui si noua cum s-a rezolvat pana la urma
 
Personal tind sa cred ca daca defectul este din fabricatie se poate observa acest lucru de un ochi experimentat.De asemenea defectele de fabricatie cedeaza de obicei repede la folosirea lansetei.Zic de obicei.Daca o sa ti-o schimbe ,crede-ma, vei avea noroc si inseamna ca sunt bine dispusi...
Parere strict personala.Iti tin pumnii !
 
Eu am patit ceva similar cu o daiwa. De spinning, ieftina, pe la 300 lei. Si cei de la Arrow din Brasov, mi-au schimbat varful, fara probleme. L-au trimis la Buc, si cei de acolo l-au schimbat. Bravo lor.
In plus daca nu este o lanseta scumpa, cred ca furnizorul / importatorul prefera sa o schimbe, in loc sa se certe, fiindca OPC -ul..........nu prea iartă. Dar asta este parerea mea.
Bine inteles, sustinand ideea lui zamfi , sa fie un defect intrinsec d material, sau defect de fabricatie.
Cu stima, si bafta
 
Lanseta asta astăzi a prins primii pești. Am mai scos-o de vreo două ori , câte o ora , maxim 2, dar fără nici un drill. Reiterez faptul că a fost purtata ca portelanul. Deci nu prea au cum să-mi zică că e vina mea , sau chiar daca zic , o fac degeaba, pentru că nu pot să-mi asum ruperea ei. Oricum nu e o deosebit de mare pierdere pentru că a fost 400 și ceva de lei.
Un ochi experimentat nu cred că am , pentru simplu fapt că a fost prima lanseta de spinning.
Lanseta s-a rupt cam in locul in care devine rangă ( adică din punctul in care se termina arcuirea)(nu știu să explic altfel, dar cred că înțelegeți voi)
 
Mie mi-au schimbat varful cu ani in urma,nu au facut comentari,parca de la fisela era luat,a trebuit doar sa astept pana imi ajunge acasa,venise cu mucegai in husa cotorul...
 
Revin cu detalii.
Nu a ajuns inca lanseta in posesia mea , deoarece încă nu a ajuns la Cluj , însă , am sunat la service la Arrow(ei sunt importatori/distribuitori) și domnul de la service a zis că vârful a fost schimbat.
Mâine o să o revendic și sper sa am mai mult noroc de data asta .punk
 
Nu știu cum să vă zic , dar azi , s-a intamplat din nou exact din același loc. Să fie oare vreun defect de lot? Îmi e și rușine să merg din nou cu ea la magazin capzid