INCEPATORUL CEL VOIOS

tuyunga

Oblete
Salut, sunt un incepator in pescutul la spininning,am si eu nevoie de un sfat in privinta achizitionari unui mic echipament,adica mai precis as vrea sa am o laseta pentru stiuca si una pentru biban.nu ma pricep la detali tehnice,daca este cineva care ar putea sa ma sfatuiasca ce trb sa cumpar.Va multumesc

adiwolf

Moderator
Membru personal
Salut, sunt un incepator
salut,
fiind pe pagina de prezentare, trebuia sa incepi cu asta, adica cum te numesti si de unde esti, apoi ne povesteai in cateva cuvinte, despre pescuitul care il practici, pe unde si cum
asta ne ajuta pe noi sa ne facem o imagine despre tine si sa stim cu cine discutam

tuyunga

Oblete
Salut imi cer scuze,deci sa incepem cum se cuvine.ma numesc Florin si sint din bucuresti,nu de mult am capatat si eu ca si multi alti pescari microbul acesta de a pescui la rapitor ,am o meserie care pot cistiga mai bine prin straini decit in tara la noi,deci calatoresc cam mult,in momentul de fata lucrez in Suedia pescuiam ocazional cu scule de imprumutat si mai mult la stationar.aici in suedia am avut parte de niste capturi ce doar pe net vedeam sau la tv.acum totul este inghetat dar vreau sa imi cumpar si eu sculele mele.sincer marturisesc sunt afon in materie de scule.Daca cineva binevoieste sa imi dea si mie un sfat cam ce lansete si mulinete ar trebui sa am.in prezent am o mulineta OKUMA TORMENTA TT 266WLX si o lanseta telescopica Okuma UFR 8 22g.mentionez as opta pentru lansete travel Va multumesc

AlexH

Moderator
Membru personal
Florine iti multumesc pentru ca ai inteles si pentru prezentare.
In ceea ce privesc sfaturile de echipament de pescuit, acestea le cam gasesti deja expuse in topicurile adecvate. Ca sa iti fie mai usor pentru inceput, spune-ne la ce specii ai vrea sa pescuiesti si ce fel de ape si o sa incerc sa te indrum spre topicul respectiv, unde vei avea mai multe sanse ca cineva sa iti raspunda.

tuyunga

Oblete