Alex D.

Biban
Cu un Minn Kota Endura Max de 55lbs si o baterie deep cycle de 100 ah, la o viteza de mijloc (ca nu are trepte asta), barca allroundmarine de 2.8m + 2 adulti, in teorie sau din experienta, cam cate ore ma pot deplasa pana raman fara baterie? Multumesc!
 

grey-wolf

Stiuca
Putin peste 3 ore ca sa fie totul sigur .
Calculul e vam asa :
Consum MK aprox 50Ah . La jumatate din putere 25Ah .
Ai disponibili 100Ah . Lasi rezerva in baterie 20%( variabila rezerva , depinde de produs si se vede in fisa tehnica ). Rezulta ca vei avea disponibili 80Ah . 80/25= 3,2 3,2x60minute =192 minute
Bineinteles ca acest calcul este relativ si are rol informativ . Pentru lucruri exacte sunt aparate de masura .
 
Aveți idee de unde pot cumpăra și eventual sa și schimbe piesa nr 174 din schemă?
Minn kota powerdrive 45bt
Screenshot_20230529-083016_Drive.jpg
 

Cristi.v

Oblete
grey-wolf îți mulțumesc că te.ai ostenit să.mi scrii opiniile tale aici și pornind de la ele voi continua căutarea unor review.uri actualizate aferente modelelor noi de Rhino.
Dacă stau bine pe garanție la noi și nu aberează aiurea e f posibil să îi aleg, dar altfel nu mă arunc cu capul înainte.
Cat despre conectivitatea motorului cu sonarul nu sunt interesat deloc deocamdată având un sonar Garmin Ecomap și e ok. Spor !
Salutare! Ai reusit pana la urma sa afli ceva despre Rhino? Si mie mi se pare o varianta de luat in seama, in special pentru ca nu urmaresc sa il conectez la sonar.
 

Meserie

Salau
Cu un Minn Kota Endura Max de 55lbs si o baterie deep cycle de 100 ah, la o viteza de mijloc (ca nu are trepte asta), barca allroundmarine de 2.8m + 2 adulti, in teorie sau din experienta, cam cate ore ma pot deplasa pana raman fara baterie? Multumesc!
Din experiența proprie: indicat o baterie de rezerva sau măcar vâslă 1 buc. 2 km am venit pe baterie la 1/2 din viteza( mi a murit motorul termic),apoi ultimii 1,5 km la vâslă,seara târziu,lanterna de cap cu baterie pe terminate= horror.Norocul a fost ca vâsleam inspre aval.Când am ajuns in port ,in rulota am dormit 12 ore,cred ca am leșinat!
 
După aprox 3 ani de utilizare, unii ar zice intensă, am observat că se învârte în gol tija motorului și chiar am văzut căzând bucăți din plasticul care avea rol de rotire. Am crezut inițial că această piesa s-a mișcat în jos și nu se mai fixează cum trebuie în colierul de adâncime, apoi că s-au tocit prinderile. Am căutat piesa și am comandat, vine și separat dar și în kit complet, garnituri, "bucșe ". Când am desfăcut am observat că s-a tocit capătul superior al piesei, motivul fiind următorul: când cobor motorul in apă niciodată nu am urmărit să-l fixez în colierul de pe tija motor, până se învârtea că sa se potrivească tija freca tubul și astfel s-a tocit pana nu a mai avut acele "prinderi " încercuit în poza.
E relativ ușor de schimbat (și eu sunt o idee neîndemânatic), grijă la șuruburile de prindere caseta direcție, sunt de oțel iar corpul casetei e din aliaj de aluminiu, dacă le forțați posibil sa se strice filetul din casetă.
Kitul costă undeva la 130 lei
PS: Claudiu , rămâne și kit comandat la tine, e bine de avut.
20230704_123641.jpg
20230619_204753.jpg
 

Edi

Stiuca
Cred ca pe toti posesorii de Powerdrive ne paste la un moment dat schimbatul bucsei respective. Eu m-am invatat sa potrivesc cuplajul cu mana inainte de a porni motorul, dar cu timpul tot se uzeaza.
 

Meserie

Salau
Cred ca pe toti posesorii de Powerdrive ne paste la un moment dat schimbatul bucsei respective. Eu m-am invatat sa potrivesc cuplajul cu mana inainte de a porni motorul, dar cu timpul tot se uzeaza.
E bine de știut, dacă am o problema știu unde sa apelez,sefu!
 
La terrova pică destul de des nu știu ce chestie din caseta de direcție, pe YT nu am găsit niciun video cu problema mea dar zeci cu terrova.
 

ambrooo

Stiuca
Bine ca mi-ai zis ca ma bătea gândul sa fac un schimb cu terrova. Din ce am văzut in specificații terrova de 55 e mai ușor decât powerdrive de 45. Dar stau pe felia mea fiindcă deocamdată nu am avut probleme cu powerdrive-ul. Uns regulat cu w40 și merge brici
 

Claudiu

Administrator
Membru personal
Bine ca mi-ai zis ca ma bătea gândul sa fac un schimb cu terrova. Din ce am văzut in specificații terrova de 55 e mai ușor decât powerdrive de 45. Dar stau pe felia mea fiindcă deocamdată nu am avut probleme cu powerdrive-ul. Uns regulat cu w40 și merge brici

Terrova nu este mai usor ca PowerDrive.

Legat de defectiuni, am avut un singur Terrova din 2017 care sa comande piesa defecta si niciunul intors in garantie cu caseta directie. Singurele cazuri au fost mai dese au fost cu banda aceea care a iesit din suport, practic banda care nu lasa sa coboare brusc terrova in apa sa se tranteasca, lift assist-ul. As indrazni sa spun ca este cel mai fiabil motor dintre toate brandurile existente.
 
Sus