Claudiu

Administrator
Membru personal
De cati wati ai nevoie la baterie pentru o zi de pescut cu motor electric cu functie de ancora?
Barca Al. 4m.
Iti dau un raspuns pe langa, intr-o zi de pescuit in Delta cu vant moderat, de la 7 dim la 6 seara, a consumat 36% din 70 amperi baterie litiu. Bineinteles cu pauze de mutat si ceva distante parcurse si cu termic. Motor Minn Kota Terrova 55lb
 

alinm

Salau
Claudiu, in delta pe lacuri?

Cu motorul pe bot, cand crei sa iesi la mal cum faci? Il ridici si dai la vasle?

Cum merge prin vegetatie? Ia multa, trebe curatat des?

Cand te tine pe loc fix si vantul isi schimba directia, te invarte cu barca dar motorul ramane pe pozitia setata?
 

sosoktm

Salau
Claudiu, in delta pe lacuri?

Cu motorul pe bot, cand crei sa iesi la mal cum faci? Il ridici si dai la vasle?

Cum merge prin vegetatie? Ia multa, trebe curatat des?

Cand te tine pe loc fix si vantul isi schimba directia, te invarte cu barca dar motorul ramane pe pozitia setata?
1. poti sa iesi si cu el lasat in apa, doar ca e pacat. Daca te ajuti din termic cu siguranta macar 5 metri iesi pe uscat.
2. depinde f mult de tipul vegetatiei. Orice motor se va umple de bradis, daca e strat gros si vegetatia inca in putere. Spre deosebire de electriccele clasice, cu montaj la pupa, cele de bot nu au si rotatie inapoi, deci nu poti "scutura" bradisul decat prin ridicarea motorului din apa.
3. da. As zice ca e logic, deoarece punctul de pivotare/ancorare este motorul electric.
 

miker2ka

Salau
Din ce vad motoarele cu functie de ancora sunt gandite pentru prova. Eu vreau un motor electric de pupa, sa-l pot monta pe orice barca pentru lacuri mici, dar si sa-l pot pune usor pe bot la o barca dotata cu motor termic. Si nu prea am gasit solutii, doar sa iau un motor electric clasic de pupa si renunt la functia de ancora
 

sosoktm

Salau
Pai ce motor de pupa cu functie de ancorare ai gasit? Imi e neclara problema pe care o ai. Ancorarea unui vas/barca se face cu legatura in prova!!! Legaturile suplimentare, fie ca sunt la ancora 2-N sau la altceva, sunt....conjuncturale. Pt un electric de pupa poti manufactura un suport ce sa permita un montaj la prova, dar nu prea vad motive pentru a face asta, cand ....il poti monta pe oglinda, indiferent ca e si un termic sau nu.
 

miker2ka

Salau
Problema mea e ca mecanismul de prindere de prova nu-mi permite sal montez facil pe orice barca. Adica ma duc pe un lac si inchiriez orice cazan au acolo si pun motorul. Motorul cu montare pe oglinda imi permite acest lucru... dar nu are funcrie de ancora :D
 

Adrian Sb

Stiuca
Claudiu, am doua intrebari referitor la Minn Kotta trolling motor:
- ce diferenta este intre Terrova si Powerdrive?
- cat ar costa modulul i Pilot Link, daca se adauga ulterior pe varianta i Pilot simpla.
 

Claudiu

Administrator
Membru personal
Adrian Sb Diferentele sunt: Powerdrive are un sistem de rabatare mai dificil un pic, putere mai mica, telecomanda mai mica insa suficienta pentru functiile de baza. Terrova are in plus telecomanda Ipilot sau Ipilot Link plus un modul de dimensiunea si forma unu puc pentru functia SpotLock Jog, practic daca apesi stanga sau dreapta, fata/spate pe telecomanda, se muta din 2 in 2 metri, o apasare-2metri, 2 apasari-4m si tot asa. Iti pot spune sapt viitoare pretul pentru ipilot link dar din cele vandute iti spun ca este consistent mai ieftina diferenta intre Terrova Ipilot Link la pachet decat cumparat Terrova si apoi separat Ipilot link. Ca si la Humminbird unde sonarul era 3600 cu sonda insa daca comandai sonda era 1500. Teoretic ar trebui sa fie si un pic mai precis insa eu nu am vazut inca diferente pe apa.
 

Adrian Sb

Stiuca
Ok, Multumesc de lamuriri.
Eu scot acum la vanzare motorul electric si ancora electrica, sa iau un motor cu functie de ancorare.
Ne auzim, sa ma ajuti sa gasesc varianta optima pentru mine.
 

Adrian Sb

Stiuca
Cat de incomoda este lasarea la apa si plierea motoarelor de bot, in momentul cand schimbi locul de pescuit cu termicul, mai ales cand esti singur in barca?
In prezent, am la indemana motorul electric, langa cel termic, in spatele barcii. Ma gandesc ca trebuie sa trec peste doua banchete, pline cu cutii si genti, ca sa ajung la cel de pe bot. Un pic de echilibristica...
 

sosoktm

Salau
Electricul de bot nu a fost gandit nici pt barci utilitare(bachete transversale, etc) nici pt gonflabile. Mai ales daca nu stai bine cu echilibrul sau agilitatea, poate e mai bine sa ai in vedere ca MK are si modele cu automatizare inclusiv pt lasare/scoatere in/din apa. Daca e buget, problema e rezolvata. Oricum, nu e ca si cum faci manevra asta de 50 ori pe zi
 

vioril

Biban
Neata tuturor , am nevoie de un motor electric si nu stiu ce sa aleg intre Minnkota Powerdrive 45lb si Minnkota Powerdrive 55lb . Aveti idee care este diferenta intre ele , inafara de pret binenteles . Ce face el de 55 lb si ala de 45 nu face ? pt ca vad ca au ambele telecomenzi cu functii cat de cat asemenatoare .
 
Sus