Motoare

adiwolf

Moderator
Membru personal
de ce crezi ca ar detine cineva amandoua motoarele ca sa poata sa iti spuna diferentele dintre ele?!
de ce crezi ca ar exista diferente intre ele?!!
de ce nu incerci sa te prezinti mai intai sa stim cu cine stam de vorba si abia apoi sa incerci sa soliciti ceva?! - https://spinningclub.ro/forums/prezentare-utilizatori-noi.51/
orice forma de organizare are un regulament care trebuie respectat, implicit si acest forum, asa ca..........
 

Ionuț 79

Oblete
de ce crezi ca ar detine cineva amandoua motoarele ca sa poata sa iti spuna diferentele dintre ele?!
de ce crezi ca ar exista diferente intre ele?!!
de ce nu incerci sa te prezinti mai intai sa stim cu cine stam de vorba si abia apoi sa incerci sa soliciti ceva?! - https://spinningclub.ro/forums/prezentare-utilizatori-noi.51/
orice forma de organizare are un regulament care trebuie respectat, implicit si acest forum, asa ca..........
Nu am crezut ca ar deține cineva ambele motoare. Probabil m-am exprimat gresit. Nu ma hotarasc singur cu care model sa echipez un kolibri 300D vă mulțumesc anticipat.
 
Ultima editare de un moderator:

adiwolf

Moderator
Membru personal
cu nici unul.
recomandarea mea este un 5-6cp.
strict vorbind intre cele doua motoare nu vei sesiza diferente semnificative asa ca mergi pe cel mai puternic, dar...........sigur vei dori sa cresti la un motor mai puternic in scurt timp
 

grey-wolf

Biban
Acelasi raspuns si de la mine . Pune pe ea un 5 cp macar . 3,5 cp e putin dar are avantajul portabilitatii (kg putine ) . Un 5 cp in 2 t e mai usor cu cateva kg ca un 5 cp 4 t dar consuma ceva mai mult . In functie de tine si stilul tau de pescuit cauti cu rezervor intern sau nu . Rezervorul extern ocupa loc in barca dar e mai practic daca esti mare plimbaret .
 

Ionuț 79

Oblete
Da. Am înțeles. Acum să vedem dacă se aprobă bugetul pentru 5 cp☺. Ideea este ca vin direct de la un minkotta de 36 lbs. Si nu stiu cât de bine o să stăpânesc situația...ce-i drept am si "boala vitezei" ca să fac si o glumă.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
parcursul meu pana acuma a fost:
- MinnKota 30Lbs > Suzuki 2.5cp 4t > Yamaha 6cp 4T > Tohatsu 10cp 2T > Honda 20cp 4T(asta va fi pt barca rigida, ceva mai tarziu, barca, ca motorul exista deja)
 

Ionuț 79

Oblete
Da. Un parcurs corect zic eu... Aveți cumva idee tohatsu de unde se mai cumpără in românia? Ca nu gasesc pe nicaieri.
 

Ionuț 79

Oblete
Buna seara. As avea rugamintea daca vreți sa ma ajutați cu o problemă. Am echipat barca kolibri km 300 D cu un mercury 3.5 cp. Nu știu dacă motorul este pozitionat corect pe oglindă pentru ca se mișcă foarte greu si cand il turez se scufunda de partea spate prea mult barca . Va mulțumesc anticipat o sa adaug si o fotografie.
20190820_132002.jpg
 
Motorul este pozitionat bine pe oglinda barcii, din ce imi dau seama din fotografie. Dar, din cate vad, motorul are cizma mai lunga, de unde si aceasta problema a ta. Modifica inclinatia motorului pana cand barca, in timpul mersului, nu se scufunda de spate sau nu intra cu varful in apa.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
Nu știu dacă motorul este pozitionat corect pe oglindă pentru ca se mișcă foarte greu si cand il turez se scufunda de partea spate prea mult barca
detaliaza putin aceste aspecte, ce inseamna ca se misca foarte greu?!
vrei sa spui ca se misca greu stanga-dreapta cand carmesti?!! - in cazul acesta vezi ca are un surub prea strans pe cizma care regleaza aceasta miscare, nu este ok sa fie nici prea liber, sa dansezi cu el, dar nici strans sa nu poti carmi lejer.
cum adica se scufunda partea din spate cand turezi motorul?! - poate vrei sa spui ca se ridica botul barcii nu se scufunda spatele, ceea ce este normal pana la un punct, iar tinand cont de puterea mica a motorului, nici nu vei trece de acel punct in vecii vecilor
 

Ionuț 79

Oblete
Nu nu-i vorba de direcție (cârmă). Ma refer la faptu ca vârfurile baloanelor se scufundă complet cand merg in deplasament. Si nu stiu daca este normal. Nu stiu daca motorul trebuie pus mai sus sau mai jos pe oglindă . Am pus foto. Si daca l-am blocat bine din blocajul pe oglinda...este la a doua gaura. Asa a fost pus de fabrică. Mulțumesc.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
am inteles.
deci, motorul tau nu are putere sa scoata barca in sus pe apa, probabil ca si tu ai ceva greutate in barca de zici ca se scufunda conurile barcii complet in apa - incearca sa stai mai in fata si foloseste un prelungitor de mansa, dar sa nu iti faci iluzii, motorul atata poate.
iin alta ordine de idei, motorul intra prea mult in apa, adica placa anticavitatie ar trebui sa fie la nivelul chilei barcii insa dumpa cum ai tu decupata oglinda barcii.............nu vad decat sa modifici.
apoi, trebuie sa reglezi corect trim-ul desi din experienta mea, la motoarele mici nu se prea vede acest lucru cand esti doar pe deplasament si nu in glisaj.
ca sa scoti curul barcii in sus si sa apleci botul in jos, trebuie sa "bagi" motorul sub barca, adica sa il pui pe prima sau a doua gaura de la oglinda barcii.
cu cat scoti motorul mai in exterior, cu atat ridici botul barcii
ideal ar fi sa poti sa il reglezi perpendicular pe apa, insa asta depinde si de incarcatura barcii si de pozitia ta in barca, etc.
oglinzile barcilor nu sunt la fel la toate, inclinarea, marimea si decupajul/forma lor difera de la fabricant la fabricant, asa ca..................afara este cald, apa fierbe, ai toate premisele sa mergi sa faci probe
 

Espasia

Somn
Prelungitorul este super, super achizitie. Asta dupa ce faci reglaj trimm ( manevra cu gaura de la oglinda barcii), si repozitionarea bagajelor si a ta in barcaz.
Apoi o sa fie ok. O sa vezi.
 
Sus