Pareri si experiente avute cu magazine de pescuit online

parpa

Biban
Si de ce ii lasi sa faca combinatia? Asteapta lanseta. Si intre timp fa plangere la anpc

Am incercat. Dar mi-a zis ca avand in vedere ca nu se mai produce, e obligat sa imi dea banii inapoi.
Este o tehnicalitate de castig a magazinului in detrimentul clientului final.
In Romania daca nu castigi la fiecare vanzare esti cu un picior in faliment :D

Haios este ca nici nu era o lanseta scumpa. Costa 350ron :)
Si este si primul produs pe care il trimit la garantie de cand pescuiesc.

daca este lanseta dintr-o singura bucata, atat costa.

legat de returnarea contravalorii, este una dintre cele 3 solutii: reparare, returnare contravaloare, inlocuire. Legal a procedat corect, moral daca vroiau sa tina clientul aproape, inlocuiau cu noul produs. Cumparati de la HardShop.ro, eu bag mana in foc ca Iulian ti-o schimba pe loc daca avea in stoc, daca nu, iti comanda noul model fara niciun dubiu, pe costul lui. Magazinele mari cu monopol pe piata, din orice domeniu, asa lucreaza. Se pierde un client, nu e nicio problema la ce rulaj au. Incercati magazinele mici, de multe ori o sa fiti surprinsi de calitatea serviciilor.

Este o lanseta din 2 bucati.
Am comandat foarte des din tarile nordice, inclusiv din Danemarca. Costul transportului cu DHL pentru lansete din 2 bucati este 20-25 euro cu indulgenta.

Legal nu pot sa zic nimic, aproape. Au respectat legea oarecum desi nu a existat transparenta comunicarii intre Westin si MarelePescar. Transparenta pe care MarelePescar este obligat sa o comunice catre mine in scris, adica sa ma puna in CC :) Altfel pot sa acuz foarte usor de minciuna, mai ales daca intre timp iau legatura si cu Westin.

Singurul neajuns este ca in mod normal au incalcat din aceeasi ordonanta 21/1992, cap I, art. 22 care defineste practicile comerciale abuzive:

" 22. practici comerciale abuzive şi/sau incorecte - orice acţiune, inacţiune, conduită, demers sau comunicare comercială, inclusiv publicitate, din partea unui operator economic în relaţie directă cu promovarea, vânzarea sau furnizarea unui produs sau serviciu, care aduce atingere în mod direct intereselor consumatorilor;"

Sunt sigur ca ii doare undeva ca nu mai sunt eu client. Asta e! Banii mei o sa ii dau celui care ofera servicii profesioniste si de calitate, indiferent ca este din Romania sau din afara.

Legat de HardShop.ro, categoric voi cauta mai des acolo produsele pe care le doresc.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
Legal nu pot sa zic nimic, aproape. Au respectat legea oarecum desi nu a existat transparenta comunicarii intre Westin si MarelePescar. Transparenta pe care MarelePescar este obligat sa o comunice catre mine in scris, adica sa ma puna in CC :) Altfel pot sa acuz foarte usor de minciuna, mai ales daca intre timp iau legatura si cu Westin.

din punctul meu de vedere, comerciantul NU are nici o obligatie de a afisa transparenta catre cumparator, in comunicarea dintre el si producator
iar legea chiar a fost respectata cand ti-au returnat banii pe un produs aflat in garantie

cat priveste articolul citat
" 22. practici comerciale abuzive şi/sau incorecte - orice acţiune, inacţiune, conduită, demers sau comunicare comercială, inclusiv publicitate, din partea unui operator economic în relaţie directă cu promovarea, vânzarea sau furnizarea unui produs sau serviciu, care aduce atingere în mod direct intereselor consumatorilor;"

este mai mult decat abuziv pentru ca poti invoca aproape orice ca si cumparator, iar comerciantul este "ingropat" din start
departe de mine de a tine partea cuiva, dar am vazut atatea "abuzuri" facute de cumparatori impotriva comerciantilor, acoperiti de o legislatie prost facuta in opinia mea, incat atuncea cand vad un caz de genul celui descris mai sus, aproape ca ma umfla rasul

clar sunt si multe cazuri cu abuzuri ale comerciantilor, mai ales pe garantii, dar atuncea cand se rezolva in termen si legal, nu vad de ce mi-as mai face nervi inutil.

Banii mei o sa ii dau celui care ofera servicii profesioniste si de calitate, indiferent ca este din Romania sau din afara.

asta este cea mai buna si corecta atitudine, cu cele mai bune rezultate thumbsuuuup
 

parpa

Biban
din punctul meu de vedere, comerciantul NU are nici o obligatie de a afisa transparenta catre cumparator, in comunicarea dintre el si producator
iar legea chiar a fost respectata cand ti-au returnat banii pe un produs aflat in garantie

Este obligat sa afiseze transparenta pentru ca, comerciantul poate spune "producatorul nu considera ca este viciu de productie deci nu iti dau banii inapoi" si eu ce fac? Trebuie sa il cred pe cuvant?


cat priveste articolul citat


este mai mult decat abuziv pentru ca poti invoca aproape orice ca si cumparator, iar comerciantul este "ingropat" din start
departe de mine de a tine partea cuiva, dar am vazut atatea "abuzuri" facute de cumparatori impotriva comerciantilor, acoperiti de o legislatie prost facuta in opinia mea, incat atuncea cand vad un caz de genul celui descris mai sus, aproape ca ma umfla rasul

Ca si comerciant, rezolvi situatia rapid tratand cu profesionalism o garantie. Adica platesti dracului transportul pentru o lanseta de 350 de ron si castigi banii pe transport in alta comanda. Dar na! In Romania trebuie sa castigi la fiecare vanzare :)
Nu exista abuzuri de catre cumparatori. Tocmai! Puterea este la comerciant de aici si legea de protectie a consumatorului.

clar sunt si multe cazuri cu abuzuri ale comerciantilor, mai ales pe garantii, dar atuncea cand se rezolva in termen si legal, nu vad de ce mi-as mai face nervi inutil.

Categoric nu e cazul de nervi, mai ales pentru un produs care se gaseste aproape peste tot. Nu este o lanseta pe care sa nu o gasesti nicaieri.

Cea mai mare parte a nervilor au aparut datorita faptului ca lanseta a fost un cadou pentru cineva, iar persoana respectiva chiar s-a "indragostit" de ea.
Problema este ca prima generatie nu se mai fabrica iar a 2-a generatie este bineinteles mai scumpa :)
 

Claudiu

Administrator
Membru personal
Nu exista abuzuri de catre cumparatori. Tocmai! Puterea este la comerciant de aici si legea de protectie a consumatorului.
hehe.... as putea scrie o carte pe tema asta. Puterea NU este la comerciant, pe comerciant nu il apara nicio institutie, iar in instanta sansele sunt 50% - 50%, pe orice speta ar fi, indiferent cine are dreptate. Sunt client si comerciant. Iti spun ca exista atat de multe abuzuri ale clientilor asupra comerciantilor in care acestia trebuie sa inghita pagubele, pentru ca altfel durerea de cap si nelinistea provocata fac mai mult decat eventuala amenda. Deasta zic, trebuie sa te regasesti in viata de ambele parti ale p..i ca sa intelegi. Eu sunt harsait cu diverse abuzuri ale clientilor pornite din necunostiinta, prostie sau reavointa.
Joac-o pe asta cand dai peste cocalari bombardieri cu "G-Klasse" roflmaooo

Screenshot 2024-07-06 at 23.54.14.png
 

Mal

Biban
@ parpa: Art de care pomenesti in speta ta nu e aplicabil. Comerciantul si- a indeplinit partea lui, executand obligatia de garantie, pe care oricum nu ai precizat in ce consta. Daca nu poate schimba obiectul iti da banii inapoi, daca viciul e atat de grav incat sa discuti de valoare de inlocuire. In principiu regula e ca se repara. Cum se comporta altii cu garantia e irelevant in exemplul dat de tine aia e politica ce tine de fidelizare prin garantie adica mai mult o forma de marketing decat de garantie propriu zisa, aspect ce nu tine de obligatiile de garantie ale comerciantului conform legii ci de modul inteligent al comerciantului de a-si pastra clientela. Nu era obligat sa o faca iar ceea ce nu era obligat sa faca nu poate fi impus ca norma la altul care are alta politica. Important e ca garantiile legale sa fie respectate ce e peste e bonus, depinde de care parte a receiving end esti.
Pozitii abuzive sunt de ambele parti, din cate relatezi e ok cum s-a comportat magazinul. Si noi prea ne am invatat sa exageram totul, spre exemplu am comandat de la hardshop o cutie run n gun care mi a venit usor crapata pe aprox juma de cm un cm pe una din fete. Crapatura in schimb nu e adanca fiind probabil presata de cineva din greseala, astfel incat arata ca o zgarietura pe o parte. Nu mi- a trecut prin cap sa o returnez, pentru ca stiu sigur ca comerciantul nu a observat nici el acea zgarietura se vede din anumite unghiuri fiind un capac de plastic cu niste puncte iesite in relief. Daca as fi facut retur numa transportul il costa trei sferturi din pretul cutiei pe comerciant. Sunt foarte multumit de hardshop si nu cred in vina lor, desi puteam face tam tam, estetic si probabil ca poate pleca daca o trantesc eu, dar e desigur perfect functionala.
 
Ultima editare:

adiwolf

Moderator
Membru personal
Ca si comerciant, rezolvi situatia rapid tratand cu profesionalism o garantie. Adica platesti dracului transportul pentru o lanseta de 350 de ron si castigi banii pe transport in alta comanda. Dar na! In Romania trebuie sa castigi la fiecare vanzare :)
Nu exista abuzuri de catre cumparatori. Tocmai! Puterea este la comerciant de aici si legea de protectie a consumatorului.

iti doresc din suflet sa ajungi vreodata sa ai mica ta afacere, in Romania asta unde castigi la fiecare vanzare !
si pentru ultima data iti spun ca un comerciant NU este obligat sa afiseze transparenta in relatiile comeciale .
 

parpa

Biban
@ parpa: Art de care pomenesti in speta ta nu e aplicabil. Comerciantul si- a indeplinit partea lui, executand obligatia de garantie, pe care oricum nu ai precizat in ce consta. Daca nu poate schimba obiectul iti da banii inapoi, daca viciul e atat de grav incat sa discuti de valoare de inlocuire. In principiu regula e ca se repara. Cum se comporta altii cu garantia e irelevant in exemplul dat de tine aia e politica ce tine de fidelizare prin garantie adica mai mult o forma de marketing decat de garantie propriu zisa, aspect ce nu tine de obligatiile de garantie ale comerciantului conform legii ci de modul inteligent al comerciantului de a-si pastra clientela. Nu era obligat sa o faca iar ceea ce nu era obligat sa faca nu poate fi impus ca norma la altul care are alta politica. Important e ca garantiile legale sa fie respectate ce e peste e bonus, depinde de care parte a receiving end esti.

Corect. Si-a indeplinit partea de garantie.
Ca sa specific in ce a constat garantia, s-a rupt varful in lanseu. Varf care a cazut in apa. Deci se exclude reparatia din start.

Eu spun ca, Westin a ales sa solutioneze cu un schimb iar MarelePescar a zis "Nu!" ca trebuie sa plateasca transportul.
Ce va face probabil MarelePescar cu lanseta care imi este teoretic destinata mie, este destul de evident.

Este clar mult mai usor sa returneze banii decat sa intermedieze un schimb. Banuiesc ca un factor important il joaca si lenea angajatului.

In concluzie, lipsa de profesionalism si experienta romaneasca.

Mi se cuvine inlocuirea produsului cu un produs mai bun si mai scump? Categoric NU! Dar producatorul asa a ales sa solutioneze.
Decizia de solutionare fiind la Westin, eu de ce trebuie sa accept romanismul de la MarelePescar?

Legat de obligatia de a plati transportul, in articolul de lege scrie clar ca, comerciantul are obligatia de a platii transportul pentru solutionarea garantiei.


Pozitii abuzive sunt de ambele parti, din cate relatezi e ok cum s-a comportat magazinul. Si noi prea ne am invatat sa exageram totul, spre exemplu am comandat de la hardshop o cutie run n gun care mi a venit usor crapata pe aprox juma de cm un cm pe una din fete. Crapatura in schimb nu e adanca fiind probabil presata de cineva din greseala, astfel incat arata ca o zgarietura pe o parte. Nu mi- a trecut prin cap sa o returnez, pentru ca stiu sigur ca comerciantul nu a observat nici el acea zgarietura se vede din anumite unghiuri fiind un capac de plastic cu niste puncte iesite in relief. Daca as fi facut retur numa transportul il costa trei sferturi din pretul cutiei pe comerciant. Sunt foarte multumit de hardshop si nu cred in vina lor, desi puteam face tam tam, estetic si probabil ca poate pleca daca o trantesc eu, dar e desigur perfect functionala.

Poate asta este si problema la consumator. Ca accepta foarte usor pe banii lui (indiferent de suma platita) compromisuri de calitate. Chiar daca produsul zgariat/crapat a fost observat sau nu.

Sunt curios daca in general oamenii ar fi la fel de indulgenti la un produs mai scump, de exemplu o masina. Sunt sigur ca daca ai cumpara o masina noua si ar fi livrata zgariata, indoita, sau se strica dupa 10000km conform unui viciu de productie, nu ai mai fi asa intelegator incat sa nu apelezi la garantie.

iti doresc din suflet sa ajungi vreodata sa ai mica ta afacere, in Romania asta unde castigi la fiecare vanzare !
si pentru ultima data iti spun ca un comerciant NU este obligat sa afiseze transparenta in relatiile comeciale .

Adi, nu sunt strain de administrarea propriei afaceri. Legat de castigul la fiecare vanzare, eram ironic fata de situatie. Stiu ca nu se intampla asa mereu.

Comerciantul nu este obligat sa afiseze transparenta in relatii comerciale, corect! Dar cand ma implica efectiv pe mine ca si consumator final in raport cu garantia, este obligat.

Repet! Daca comerciantul zicea "Westin a zis in urma expertizei ca nu se supune garantiei. Deci nu se restituie banii" eu ce fac?! Trebuie sa cred comerciantul pe cuvant, fara nicio dovada palpabila pentru ca imi vrea binele? ;)

Exact aici este puterea comerciantului in raport cu, consumatorul.

Una peste alta in general experimentam situatii de genul datorita tolerantei noastre. De oricare parte ne aflam!

In concluzie eu voi evita MarelePescar. Nu vreau sa ma gandesc cum se va purta magazinul daca, cumpar un produs mai scump si mai rar, si voi avea nevoie de activarea garantiei.
 

Mal

Biban
Din pacate lipsa onestitatii intre tabere duce la sesizari /litigii de genul,iar intr-o proportie majora comportamentul smecheresc al comerciantului este cauzat de comportamentul smecheresc al clientului care este, ca pe asta nu-l costa nimic sa ameninte cu anpc.

Din experienta mea, depasirea limitelor de drepturi si obligatii, cauzeaza prejudicii in lant, intrucat fiecare si in special consumatorul isi aroga mai multe drepturi decat are, inclusiv dreptul de a prezenta un neadevar, practic o libertate prost inteleasa.
Sau abuz care genereaza abuz.

Pe de alta parte corect este sa te aperi fix atunci cand ti s-au incalcat obiectiv drepturile si nu atunci cand ai impresia ca-ti sunt incalcate.
Prin echilibru inteleg ca tu tre sa gandesti cum ai fi tu pus in situatia comerciantului sesizat "cu o rupere varf in lanseu"(care in 99% din cazuri e vina utilizatorului) si sa vezi cum ai proceda tu in locul lui. Abia atunci vei avea niste raspunsuri cat de cat fundamentate, de acuzat e usor sa acuzam, precum si sa fim permanent nemultumiti.
Poate asta este si problema la consumator. Ca accepta foarte usor pe banii lui (indiferent de suma platita) compromisuri de calitate. Chiar daca produsul zgariat/crapat a fost observat sau nu.

Sunt curios daca in general oamenii ar fi la fel de indulgenti la un produs mai scump, de exemplu o masina. Sunt sigur ca daca ai cumpara o masina noua si ar fi livrata zgariata, indoita, sau se strica dupa 10000km conform unui viciu de productie, nu ai mai fi asa intelegator incat sa nu apelezi la garantie.
Intamplator ma aflu si de o parte si de alta a baricadei, am avut litigii solutionate favorabil si cu Honda iar actualmente am unul impotriva Dacia/Renault Group pentru un Sandero 3 full option care dupa 5000 km(4 luni mers prin oras) i s-a topit ambreiajul si nu vor sa-l schimbe clientului ca e "consumabil" si ca e "vina utilizatorului" asa ca s-au gandit "istet" sa-l puna sa plateasca la masina noua, volanta, ambreiaj, manopera pt inlocuire.
Strict vorbind e o diferenta intre lucru functional(cum e cazul exprimat de mine mai sus cu cutia) si unul care potential se poate strica sau are o zgarietura deocamdata inestetica dar care nu afecteaza functionalitatea. Din punctul meu de vedere era exagerat sa cer inlocuirea desi puteam profita sau abuza de asta. Principiul se aplica indiferent de suma si daca e un leu si daca e un miliard. Sau ar trebui sa se aplice intr-o lume corecta.

Oricare client as avea fie firma sau consumator, dupa punerea pieselor cap la cap, le recomand echilibru in relatie, intrucat numai asa se formeaza corectitudinea actului comercial, iar daca clientul imi zice ca el are dreptate, asta nu inseamna ca si eu ii voi da dreptate, decat daca are dreptate obiectiv vorbind. In rest, le doresc succes si sa-si sparga capul cu altii. Dar efectul in piata, ca despre asta discutam, este ca firma va trata mai reticent potentiale reclamatii iar consumatorii vor fi mai agresivi "in drepturile lor" efect al abuzurilor exprimate si de unii si de altii.
 

parpa

Biban
Din pacate lipsa onestitatii intre tabere duce la sesizari /litigii de genul,iar intr-o proportie majora comportamentul smecheresc al comerciantului este cauzat de comportamentul smecheresc al clientului care este, ca pe asta nu-l costa nimic sa ameninte cu anpc.
Inteleg ce spui si cred ca ai dreptate.
Pe de alta parte comerciantul nu ar trebui sa aibe frica de amenintarile cu anpc daca a respectat legea intocmai.
Anpc este mai mult decat corect fata de ambele tabere.

Din experienta mea, depasirea limitelor de drepturi si obligatii, cauzeaza prejudicii in lant, intrucat fiecare si in special consumatorul isi aroga mai multe drepturi decat are, inclusiv dreptul de a prezenta un neadevar, practic o libertate prost inteleasa.
Sau abuz care genereaza abuz.

Pe de alta parte corect este sa te aperi fix atunci cand ti s-au incalcat obiectiv drepturile si nu atunci cand ai impresia ca-ti sunt incalcate.
Prin echilibru inteleg ca tu tre sa gandesti cum ai fi tu pus in situatia comerciantului sesizat "cu o rupere varf in lanseu"(care in 99% din cazuri e vina utilizatorului) si sa vezi cum ai proceda tu in locul lui. Abia atunci vei avea niste raspunsuri cat de cat fundamentate, de acuzat e usor sa acuzam, precum si sa fim permanent nemultumiti.

Comerciantul nici nu ar trebui sa isi bata capul cu demonstrarea vorbelor clientului. Producatorul poate sa confirme sau sa infirme viciul de garantie foarte usor.
Sunt sigur ca un producator de lansete poate demonstra cu usurinta daca lanseta este rupta de catre client sau nu.

E adevarat ca sunt multi consumatori care cred ca au mai multe drepturi decat au defapt. Imi place sa cred ca nu sunt unul dintre ei.

Repet! MarelePescar a ales sa solutioneze intr-un mod usor si favorabil pentru ei respectand legea mai putin partea cu transportul!

Intamplator ma aflu si de o parte si de alta a baricadei, am avut litigii solutionate favorabil si cu Honda iar actualmente am unul impotriva Dacia/Renault Group pentru un Sandero 3 full option care dupa 5000 km(4 luni mers prin oras) i s-a topit ambreiajul si nu vor sa-l schimbe clientului ca e "consumabil" si ca e "vina utilizatorului" asa ca s-au gandit "istet" sa-l puna sa plateasca la masina noua, volanta, ambreiaj, manopera pt inlocuire.
Strict vorbind e o diferenta intre lucru functional(cum e cazul exprimat de mine mai sus cu cutia) si unul care potential se poate strica sau are o zgarietura deocamdata inestetica dar care nu afecteaza functionalitatea. Din punctul meu de vedere era exagerat sa cer inlocuirea desi puteam profita sau abuza de asta. Principiul se aplica indiferent de suma si daca e un leu si daca e un miliard. Sau ar trebui sa se aplice intr-o lume corecta.

Oricare client as avea fie firma sau consumator, dupa punerea pieselor cap la cap, le recomand echilibru in relatie, intrucat numai asa se formeaza corectitudinea actului comercial, iar daca clientul imi zice ca el are dreptate, asta nu inseamna ca si eu ii voi da dreptate, decat daca are dreptate obiectiv vorbind. In rest, le doresc succes si sa-si sparga capul cu altii. Dar efectul in piata, ca despre asta discutam, este ca firma va trata mai reticent potentiale reclamatii iar consumatorii vor fi mai agresivi "in drepturile lor" efect al abuzurilor exprimate si de unii si de altii.

Sunt de acord cu tine!
In schimb daca este o exagerare sa iti exprimi dreptul la clauzele de garantie, este discutabil.

Experienta mea a fost cea care a fost si in continuare sustin ca banii mei vor merge catre comerciantii care afiseaza profesionalism si corectitudine indiferent ca, comerciantul respectiv este in Romania, in afara tarii, ca este un conglomerat sau doar un pasionat cu un mic magazin.

Intre timp am fost sunat de catre MarelePescar si s-a solutionat problema vis-a-vis de lanseta si experienta avuta.
Abordarea a fost admirabila, ca intr-o tara "ca afara", si mi-a fost oferit un beneficiu asupra caruia categoric nu aveam dreptul.


Nu stiu daca experienta descrisa aici a avut vre-un efect sau nu. Tind sa cred ca da.
La fel de bine tind sa cred ca daca mie mi s-a parut o experienta neplacuta, poate si altora de la MarelePescar li s-a parut ca nu am avut cea mai buna experienta.

In concluzie continui sa cred ca a fi transparent fata de experientele cu, comercianti/clienti este benefic pentru ambele parti si creeaza si mai mult echilibrul despre care vorbeste Mal .

Fire intinse!
 

RYOBI

Stiuca
Eu zic ca returnarea banilor e o rezolvare acceptabila pt tine si mi se pare pierdere de timp si energie sa insisti pe schimbare cu modelu nou.Pt mine marelepescar e un magazin serios care de fiecare data cand au fost probleme le -au rezolvat responsabil problemele post vanzare
 

parpa

Biban
Schimbarea cu noul model a fost sugestia producatorului, nu a mea.
Eu doar am insistat ca nu este la alegerea magazinului rezolvarea, mai ales de a trimite banii inapoi ca sa scuteasca magazinul o taxa de transport pe care este obligat sa o plateasca.

Parerea mea este ca fiecare este liber sa gestioneze situatia fix cum isi doreste indiferent care este factorul decisiv.
Toleranta si indulgenta de ambele parti duce la dezechilibrul despre care Mal vorbea.
 
În cazul de fata, dacă magazinul e acoperit de lege, e normal sa facă alegerea mai buna dpdv financiar. Asta pentru ca ei au deja o cota de piață și nu le pasa ca nu vei mai cumpăra de acolo. Adevărul e întotdeauna cumva la mijloc, adică îmi amintesc când Big Fish mi a refuzat o situație similara, doar pe faptul ca ei aveau propriul certificat de garanție la lansete, unde scria ca dacă se rupe lanseta la mai puțin de 1/3 de lungimea tronsonului de vârf, este vina exclusiva a clientului. Pe de alta parte, exista și situația Decathlon România, care a ales sa elimine posibilitatea returului în orice condiții și pentru orice produs, pentru ca erau oameni care cumpărau chestii de camping (chiar și corturi și saltele, saci de dormit), le foloseau 2-3 săptămâni, apoi veneau și doreau banii înapoi.
 

parpa

Biban
Asta cu folosit produsul si dupa aia adus inapoi e de toata jena. Am auzit ca prin mall cumpara lumea haine, le poarta pe la diferite evenimente si dupa aia le returneaza :)
 

NicuB

Biban
Asta cu folosit produsul si dupa aia adus inapoi e de toata jena. Am auzit ca prin mall cumpara lumea haine, le poarta pe la diferite evenimente si dupa aia le returneaza :)
"moda" cu returnatul hainelor e luata din occident. Nu stiam ca a ajuns si la noi.

Legat de faptul ca Dechatlon a ales sa elimine posibilitatea returului in orice conditii eu zic ca e de bine. Cunosc o persoana care si-a luat un pavilion din Dechatlon, a venit cu el la un concurs (chiar vecin de stand cu mine) si imediat dupa terminarea concursului s-a dus sa returneze pavilionul "ca e de c...t". Era nervos deoarece a terminat pe ultimul loc, basca s-a mai si impiedicat de marginea "usii" la singura trasatura pe care a avut-o in 48h de concurs, scapand pestele in drill, concluzia fiind ca...... pavilionul e de c...t. Cand i-am spus ca s-a impiedicat si a scapat pestele in drill deoarece avea prea multa bere "la bord", iar faptul ca nu a avut alte trasaturi e pt ca a gresit strategia, mi-a replicat ca a avut un stand prost si nu s-a impiedicat din cauza berilor "fara numar" pe care le avea la bord ci pt ca pavilionul e...... Omul era convins ca are dreptate :)
 
Ultima editare:

RYOBI

Stiuca
Asta cu dechatlonu nu o stiam,deci refuza orice de la retur indiferent de speta? Pai exista legal 14 zilecand ai drept de retur daca nu ti place produsul evident daca nu l-ai folosit
 
Asta cu dechatlonu nu o stiam,deci refuza orice de la retur indiferent de speta? Pai exista legal 14 zilecand ai drept de retur daca nu ti place produsul evident daca nu l-ai folosit
Exact. Nu l ai folosit. Pana acum 2-3 ani, nu exista condiția de nefolosire. Ea exista și acum in alte tari, dar nu și la noi. Acum 7-8 ani, Decathlon mi a schimbat un caiac folosit, la care cedase una dintre camerele gonflabile, fără sa ceara măcar bonul de achiziție. Eu îl cumpărasem second-hand și când a cedat camera aia, m am dus la ei sa ii rog sa ma ajute cu piesa. Rezolvarea a fost, va dam unul nou.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
Legat de Dechatlon, am o experienta recenta cu platforma lor de vânzări online - nu este produs de pescuit, dar......
Vreau sa cumpăr un produs pt plaja, respectiv o chestie din aia de se pune pe nisip, sa stai pe ea (nu suport șezlongurile și urăsc plajele de tip cutie de conserve - umbreluțe și șezlonguri)
Găsesc pe dechatlon online, produsul dorit, ceva de la Maui, produsul este în stoc, costa ~ 100 lei deci îl pun în cos sa îl comand, dar constat ca ma costa transportul ~ 40% din valoarea produsului !!
Așadar, ma apuc să-mi comand ceva ca să merite transportul, deci mai pun 2 prosoape de plaja de la aceeași firma și același vânzător, comanda se ridica la suma de 390 lei cu transport - plătesc cu cardul și fericit, aștept sa se livreze produsele.
Primesc confirmare de comanda, a doua zi primesc confirmare de expediție, iar a treia zi primesc email ca se face rambursare pt un produs ca nu era în stoc !!!! - bineînțeles ca era vorba fix de produsul din cauza căruia comandasem tot.
Și de aici a început nebunia !! - nu exista nicăieri un nr de telefon al Dechatlon la care poți face o reclamație, nu poți lua legătura decât prin e-mail și răspunde....pulea!
Am reușit în final sa iau legătura cu cineva pe Facebook, care mi-a transmis un nr de telefon și care....nu putea face nimic!!
Am refuzat comanda la livrare și am așteptat rambursarea banilor care s-a făcut în trei transe !!!
Nu mai fac comenzi online la dechatlon, în veci !!
 
Legat de Dechatlon, am o experienta recenta cu platforma lor de vânzări online - nu este produs de pescuit, dar......
Vreau sa cumpăr un produs pt plaja, respectiv o chestie din aia de se pune pe nisip, sa stai pe ea (nu suport șezlongurile și urăsc plajele de tip cutie de conserve - umbreluțe și șezlonguri)
Găsesc pe dechatlon online, produsul dorit, ceva de la Maui, produsul este în stoc, costa ~ 100 lei deci îl pun în cos sa îl comand, dar constat ca ma costa transportul ~ 40% din valoarea produsului !!
Așadar, ma apuc să-mi comand ceva ca să merite transportul, deci mai pun 2 prosoape de plaja de la aceeași firma și același vânzător, comanda se ridica la suma de 390 lei cu transport - plătesc cu cardul și fericit, aștept sa se livreze produsele.
Primesc confirmare de comanda, a doua zi primesc confirmare de expediție, iar a treia zi primesc email ca se face rambursare pt un produs ca nu era în stoc !!!! - bineînțeles ca era vorba fix de produsul din cauza căruia comandasem tot.
Și de aici a început nebunia !! - nu exista nicăieri un nr de telefon al Dechatlon la care poți face o reclamație, nu poți lua legătura decât prin e-mail și răspunde....pulea!
Am reușit în final sa iau legătura cu cineva pe Facebook, care mi-a transmis un nr de telefon și care....nu putea face nimic!!
Am refuzat comanda la livrare și am așteptat rambursarea banilor care s-a făcut în trei transe !!!
Nu mai fac comenzi online la dechatlon, în veci !!
Dacă ai comandat Maui sigur nu era comercializat de ei. Ei au devenit platforma de listare, gen eMAG. De obicei, ai în filtre sa bifezi vândut sau livrat de decathlon. Asta e ceea ce face toată piața acum.... deci și managerii de la decathlon trebuiau sa bifeze.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
Da, știu, doar ca eu am făcut comanda pe platforma lor, deci poarta o parte de raspundere.
Ulterior am comandat un produs similar pe platforma Emag și pt ca mai trebuiau produse pt a utiliza genius, am mai pus ceva în cos, un produs ieftin, ceva de 20-25 lei, dar care a venit greșit, adică era ceva similar din aceeași gama, dar nu era ce comandasem, asa ca am cerut retur.
A doua zi am primit produsul comandat și la întrebarea mea ce fac cu celalalt produs primit anterior, consultantul eMAG m-a sunat la interval de doua zile și a spus ca a discutat cu comerciantul și sa păstrez produsul.
Am insistat sa despagubesc comerciantul, suma era derizorie, dar nu s-a dorit nicum, asa ca am rămas și cu celalat produs .
Alta atitudine, alta implicare din partea platformei EMAG, deci......dechatlon pass, Emag rules
 

RYOBI

Stiuca
Mda pacat eu am luat mult de la Dechatlon si pt mine erau topu de pe lume la rel client comerciant,un singur produs defect in garantie si schimbat cu altu nou am avut dar trebuie sa i las pt ca multe produse de pescuit si aici ma refer strict incaltaminte imbracaminte sunt fix de banii care i dai si aici ma refer la impermeabilitate respirabitate etc.Ca fapt divers o lasa plano 14Q frigorifica la ei e 300Ron pe toate mag de pescuit 550Ron deci daca nu casti ochii casti punga
 
Sus