Pescar de feeder dorește să se convertească

Vially

Oblete
Sau mai degrabă, sa... adune pasiunile :)
Vă salut, mă bucur că am ocazia în sfârșit de a "vorbi" cu cineva despre răpitor. Sunt un pescar începător de feeder, m-am apucat acum câteva luni de pescuit cu ajutorul unui var, însă microbul m-a prins repede. Am inceput cu feeder-ul odată pentru că asta pescuiește vărul care mă inițiază, și în al doilea rând pentru că mi s-a părut un pescuit de finețe, în care simțurile contează, și în care duci o lupta de la egal la egal că sa zic așa cu pestele.
Cu toate astea, mă uit de mult pe net la filmulețele cu capturi de știucă și sunt fascinat de aceasta, și de biban (mi se pare un peste f. frumos). Mă întreb de asemenea ce se mai ascunde in lacurile unde merg eu de obicei la feeder, si pe Dunăre, și mi-ar placea sa îmi încerc mana si la un răpitor. Mai am si Argesul, Neajlov-ul si Sabar-ul prin apropiere, și știu că localnicii mai merg pe ele pentru rapitor.
Din păcate vărul respectiv nu se pricepe la răpitor, așa că voi fi ochi și urechi pentru a învăța virtual tot ce trebuie pentru primul meu echipament și primele capturi :)

adiwolf

Moderator
Membru personal
Salut si bun venit.
ne spui mai multe despre tine?!
este un topic de prezentare, dar nu te-ai prezentat

Wurger

Somn
Salut si bine ai venit. Nu vreau sa.ti tai elanul dar cele mai multe lucruri ascunse in raurile si baltile noastre sunt plase, saci de rafie cu moloz, folii de polietilena si multe altele. De astea trebuie sa tii cont cand dai cu naluci de zeci de lei si le tragi vârtos sa ajunga pe fund.
Dar sunt si pesti care odata prinsi lupta altfel decat platicile si carasii luati la feeder. Pesti invatati sa fie ei vanatorul.