Pescuit la păstrav in judetul Mures

Buna ziua tuturor

Sunt incepator in pescuit pe zona de munte, iar cu permisiunea voastra, voi cere câteva pareri

Mi-am achitat taxa de pescuit catre AJVPS Mures, iar la indrumarea proprietarului de la magazinul de pescuit, mi-am platit permis de pescuit si catre Romsilva, care permite alta pâraie, fata de cele standart.

Ce parere aveti? Am facut o alegere buna sa platesc si taxa catre Romsilva?

Ce zone imi recomandati, pentru un pescuit placut, cu actiune si fara braconieri sau indieni?

Ce tipuri de naluci folositi? Mentionez ca nu pescuiesc la muscă.

Ce echipament imi recomandati sa folosesc.

Va multumesc si va doresc toate cele bune

Luigi

Salau
Allgäu Bavaria sau Tirol Austriazimbettt
Daca te nimeresti pe aici, be my guest!
Nu stiu cum e prin Romania pe pârâuri, eu prin zonele mentionate mai sus pescuiesc aproape exclusiv cu rotative Meps sau Abu, marimea mai ales 2, mai rar cu ceva woblere mici. Vezi ca sunt citiva manfacturieri români maestri pentru asa ceva!

Ultima editare:
Ca naluci poti folosi minnow-uri,dau rezultate foarte bune(illex,rapala,sakura) si rotative 0/1 chiar si 2(eu folosesc mepps aglia si booster auriu)
Multumes Sebastian pentru indicatiile primite.
Ieri mi-am achizitionat niste rotative de la Mepps, mai multe culori si modele. Am mai luat niste minnow-uri de la rapala si salmo, cu care sper sa prind.

Slovenia,Croatia,Bosnia gofishingKosovo, dar la ei iti trebuie pasaport.thumbsuuuup
Mersi mult de sugestia zonelor.
Nu este problema de pasaport, ca se face rapid si nici nu costa foarte mult. Este foarte important sa ai ce prinde, in locurile in care mergi...
Din pacate la noi, sa distrus foarte mult ecosistemul din cauza industrializarii râurilor, dar si a indienilor care vin cu plasele si cu cosarca si efectiv rad tot de pe râu, de foame....
Nimeni nu ia nici o masura...