Problema shimano Stella

AlexH

Moderator
Membru personal
cea cu probleme am luato de pe olx nou nouta a venit de la Iasi cumparata de la un baiat care avea trei Stella la vanzare
Ce bine era dacă specificai ai asta de la inceput.
Ai discutat cu tipul dupa ce ai constatat problema? Daca da, sunt curios ce a spus.
 
Problem sta in felul urmator:cea de 2500 am luato de pe xxxxxxx si cea cu probleme am luato de pe olx nou nouta a venit de la Iasi cumparata de la un baiat care avea trei Stella la vanzare,am dat cu vreo 450lei mai putin fata de cat era la bigfish si am facut un cacat ,nu am realizat pe moment pana nu am comparato cu cea de 2500 , singurul lucru ce mia ramas este sa o trimit eu la service sau sa scap de ea ,dar cred ca aleg prima varianta ....asta e....omul cat traieste invata!!!
Daca oricum nu e luata din magazin cea de 3000, probabil nu vei putea folosi garantia, asa ca iti recomand sa il contactezi pe tdum daca intentionezi sa o pastrezi.
Referitor la mulinetele luate din japonia, la cele JDM pure nu am auzit sa fie probleme.
 
C

Ciprian29

Guest
Poti te rog sa-mi dai numarul lui tdum?mersi

Da ,sigur ca lam sunat,a spus ca el nici macar nu a realizat acest lucru , vrajala... a mai spus ca poate de ce a stat mult prin depozite
 
C

Ciprian29

Guest
Oricum,e ceva ciudat mulineta chiar e noua si neatinsa la suruburi,am comparato cu cea de la bigfish,fiecare pozitie a surubelor sunt exact la fel exact in acelasi unghi,pozitie..

In schimb la cea de la bigfish de vede putina vazelina in spate la rotor iar la asta de 3000 nu,pare uscata pe dinauntru
 

octavio79

Black Bass
Eu te sfătuiesc să o trimiți la tdum si termini cu stresul acestei probleme. Nu e un capăt de lume. Sănătoși să fim.
 
Salut,

Daca ai luat mulineta de la TotalFishing, inainte sa o trimiti la gresat si verificat, hai intai sa o trimitem la furnizor si sa vedem ce solutie gasesc.

Claudiu
Ce sa faca furnizorul? Tot voi trebuie sa o desfaceti si sa o gresati, furnizorul nu are un service pentru mulinete.. le trimit la pe la unu pe la altul, si mai vin si cu piese lipsa ca in cazul meu, unde cel care a desfacut-o probabil a uitat sa ii mai puna si garnitura in forma de potcoava. Solutia este simpla: utilizatorul nu a folosit corespunzator mulieta. A aruncat gramaje de 80g pe Dunare, fir gros-frana stransa + n motive. La Normark garantia este o bataie de joc.
 

octavio79

Black Bass
Intenția lui GClaudiu e bună însă e mare probabilitate să se ajungă la ceea ce spune Bogdan Stroescu.
Ca idee cred ca ar fi bine ca magazinele astea de vând mulinete top sa găsească vreo modalitate de colaborare pentru serviciul tehnic cu oameni se încredere precum tdum sau Edi si asa rezolva elegant din start probleme de acest gen. Și cu siguranță ar câștiga si puncte cu clienții.
 

spin4fun

Stiuca
Va salut! Am gasit acum topicul, il ratasem cand a fost activ, si include cateva probleme/aspecte de care m-am lovit si eu recent. Si nu doar eu. Evident, vizeaza modelul Stella FJ, aflat in discutie.

Povestea: ultimele mulinete achizitionate (si prezentate pe topicul dedicat achizitiilor), un Certate LT si o Stella 2500 FJ. Gasisem un site la austrieci, am cautat informatii pe net, review-uri de la alti cumparatori, mergand cativa ani in urma. Totul parea OK si de incredere. Aveam suspiciuni datorita pretului. E vorba de fishernator.com, unde am gasit Stella la 519 EUR. Era cel mai bun pret gasit. Ei, de aici, a leap of faith. Imi doream mulineta, desi is mai mult adeptul tancurilor de la Daiwa (alea vechi, numa' bune, dar si LT-urile imi dau incredere). Aveam cel putin un bat ”tare” pentru care o gandisem, ca sa ma leg si de lista lui Schumi, vazusem si pescuisem vreo ora mulineta la Alin, cand am incercat BLC-ul lui anul trecut...aveam ceva bani pusi deoparte pentru astfel de pitici, vroiam ce e mai bun ca sa ma tina cat ma tin si pe mine balamalele, vroiam sa imi calmez piticii fiind convins ca avand lista de dorinte bifata complet se va stinge fierbanteala...ce mai, destule argumente pe care mi le auto-prezentam sistematic. Asa ca a ajuns Stella. Fiind baiat bun, o recomand si altor colegi pescari, isi iau si ei. Unul din ei a returnat-o in termen de 14 zile, celalalt o duce la gresat, tot la tdum, dupa ce am mai schimbat niste impresii. A mea a ajuns deja acolo. De ce? Pentru ca avea unele jocuri la care nu ma asteptam de la Stella si pentru ca fasaia cam tare si pentru ca ma pusesera pe ganduri baietii. Asa ca a ajuns steluta noua la domnul Damian (TDum), a carui revizie o prezint pe scurt, ca sa vedeti cum arata la interior o Stella noua. Mi-am asumat pierderea garantiei, avand convingerea ca nu am mare castig cu garantia, nu stiu unde o trimit baietii si ce mesteresc in ea. Revizia a facut-o in urma cu vreo 10 zile. Cu ingaduinta lui va prezint rezultatul.

In primul rand, mulineta era uscata! Gresare aproape deloc. Apoi, piese puse invers (ma refer la discurile de sub tambur). Surubul de la galet slabit si nesecurizat. La sistemul antiretur a aparut deja uzura, mulineta fiind noua. Pentru ca era uscat! Pinioanele evident aproape uscate. Daca la Stella gasesti asa ceva, apai ce sa mai zic. Am inteles, nu au timp sa mai faca reglaje fine, sa ii acorde asa atentie pentru ca nu fac fata la ce volum de productie au, insa e fuckin' flagship! Acum, sincer, dupa interventia asta, pe care o fac mereu cu aproape toate (LT-urile nu le-am deschis) mulinetele (noi sau SH), sunt mai linistit. Dar vorba cuiva, cand dai 500 EUR pe o mulineta, nu iti doresti sa fie necesar sa intervii in ea de la inceput. Nu am regrete ca am luat-o, dar nici nu ma asteptam la uzura aia si la aceste neajunsuri. Asa ca recomand sa va duceti de noi mulinetele la gresat, indeosebi daca e vorba de gama de pret superioara si daca (se pare) e vorba de Shimano, pentru a evita sa apara uzuri mai mari ulterior, cand se face calcatura. Ducand-o in stadiul acesta, s-au putut face reglaje fine si elimina jocurile aproape complet. Mai jos raportul dlui Damian, cu cele spuse mai sus de mine, plus cateva poze edificatoare.

1.jpeg


2.jpeg

Uzura aparuta la antiretur datorita lipsei gresarii...probabil (sper) fiind rulata in magazin.
3.jpeg


"Gresarea" pinionului...
4.jpeg


Saibe adaugate pentru a reduce jocurile..
5.jpeg


6.jpeg


Si ungerea finala
7.jpeg


La final, mulineta nu mai merge "pe aer", insa zgomotul si jocurile s-au redus.
 

Claudiu

Administrator
Membru personal
Explicatia este pe cat de simpla pe atat de anormala. Mulinetele la pret mic de pe nordfishing (asta stiu sigur) si pe alte siteuri, ca cel de unde ai luat tu vand produse returnate/testate. O mulineta invartita in magazin fara sarcina nu va produce uzuri, cel putin nu uzura aia. Sunt cazuri in care s-au cumparat mulinete la pret intreg si asta cumva tot din cauza clientilor "bagabonti" care fac urmatoarea schema. Au o mulineta care cam fasaie, cam maraie sau alte defecte. Cumpara o mulineta noua, schimba piesele necesare din ea si o returneaza inapoi. Ea arata tot noua, tot impecabila dar... mecanismele nu mai sunt aceleasi. Cam asta se intampla cand exista nici legi tembele, cumparatorii se bucura ca sunt protejati si abuzeaza de acest cacat de lege pagubind vanzatorii. Sunt sigur ca sunt clienti care merg pe principiul: Lasa ba, ca au ai de unde! Se aplica din pacate cu multe alte chestii. Pana sa fiu vanzator nu am cunoscut latura asta si sa stii ca vanzatorii sunt foarte dezavantajati in relatia cu cumparatorii de cele mai multe ori, in special pe online. Imi pare rau ca ai patit asta, e normal sa vrei cel mai mic pret dar puneti in balanta mai multe aspecte nu doar pretul ala mic. Un produs cu un pret poate fi incarcat cu mai multe avantaje: consiliere, disponibilitatea vanzatorului de a iti raspunde sau a solutiona anumite nelamuriri, cum acopera garantia si/sau: reparatia, returnarea banilor si multe altele. Pretul contine si expertiza lui, banii cheltuiti sa ajunga sa recomande corect si in cunostiinta de cauza. Tine cineva cont de asta? Da, dar putini. Am cumparat si eu o stella FJ la sub 400 euro si asta in momentul cand a aparut, dar e impecabila si in ziua de astazi. Cand cumparati un obiect cu folosinta de lunga durata, un produs scump, tineti cont ca e posibil sa aveti nevoie si de asistenta post vanzare. Eu sunt Stan Patitul, si patesc asta cu o frecventa aproape lunara, ultima din acest sfarsit de saptamana. Am trimis sonarul vineri, sambata imi scrie clientul ca a ajuns si ca s-a tepuit!! Iti imaginezi ca un tepuit necesita si un tepuitor nu? Problema era ca acel produs era mai scump cu 300 lei, nu e o suma mica. Mi-a dat link din alta parte daca e acelasi sonar si i-am confirmat ca da. A jucat putin teatru ca se gandeste etc... stiam ca il va returna. I-am scris, ca ma costa mai mult imaginea, transportul, returnarea banilor etc si ca pot sa ii fac reducere 150 lei pentru ca altfel este total neprofitabil. A refuzat, pentru 150 de lei din care va plati si transportul probabil la 30 lei. Se reduce la 120 lei diferenta. Si asta dupa oferirea de informatii tehnice, recomandari, comparatii, discutii pe mesagerie cu poze unde ii explicam cum se monteza si unde. Cam la asta se rezuma comertul.
Unde vroiam sa ajung? (fara referire la tine) Nu ajungeti neam de traista ca e posibil sa vi se intoarca si de obicei se intoarce. Am experienta practica in anii astia si cei mai scrupulosi si meticulos clienti cumva.... patesc ceva.
InkedScreenshot_2_LI.jpg
Screenshot_3.png
Screenshot_4.png
 
Ultima editare:

Claudiu

Administrator
Membru personal
Statistic si ochiometric facut de mine, clientii deosebit de meticulosi, ce ridica un numar fara sens de probleme inainte sa li se intample... li se intampla! Si asta pe un numar serios de clienti. Cei care vor stupid de ieftin dar totusi sa fie de calitate, ajung tot la primul produs pe care il tinteau. Stii cati clienti au cumparat spre exemplu Helix 9 MDI pe principiul ca la mine era scump? Multi.... MDI este sonda Mega Down Imaging si e consistent mai ieftin. Problema e ca aceste sonare au sonda doar cu vedere sub barca. Chiar daca vei schimba sonda cu una Side, unitatea nu e capabila sa redea semnalul. Ce fac? Il pun la vanzare insa nu cumpara nici dracu unitate dinasta decat extrem de ieftin. Ce se intampla in final? Ajunge la un pret mult mai mare si bataie de cap decat daca lua din prima ce trebuie. Am avut acum de curand o baterie chipurile cu probleme. Pret cu discount mare, multe mofturi... in fine. Omul a zis ca a vorbit el cu ingineri de la TESLA! si ca nu sunt balansate celulele si ca din 100 amperi avea 94 dupa aproape un an. Ce s-a intamplat defapt? Nimic.... bateria nu avea probleme, debalansarea nu afecta cu nimic utilizarea ei. Era simpla solutia si am aplicat-o eu. Incarcata total-descarcata total-incarcata total. Ce sa vezi? 104AH are cititi acum pt ca a citit unde e minimul si unde e maximul. I-am returnat toti banii dupa 1 an de folosinta pentru ca exact cum spuneam, ma doare capul si nu imi place. Era si pe firma, nu avea castig de caz oriunde ar fi mers. Bateriile conventionale nu vor fi la nivel TESLA care sunt baterii profesionale muuult mai scumpe si destinate altor aplicatii. Diferenta de voltaj celule afisata este minimala si cum spuneam, nu afecteaza cu nimic utilizarea ei. Distractiv e ca alte branduri nu au ales sa aiba aplicatie si display digital, deci nu poti vedea parametrii, se intalnisera si ei oare cu astfel de clienti? Mai jos exemplul, e bateria de la vanzare din topicul meu

Asa a venit:

Screenshot_20220128-103436_LIONTRON Multi.jpg



Asa e acum...

Screenshot_20220202-130740_LIONTRON Multi.jpg
 

Aurel

Piranha
Dacă iei de unde trebuie, nu patesti nimic rău, sa zic asa.
Dacă îți asumi riscul celor mai mici preturi, asta este .....si nici nu ai referințe privind vânzătorul, asumare directa.
Nu am pățit pana acum nimic negativ din partea mulinetelor și am luat, câteva zeci de la Shimano, dar toate au fost luate la pret "intreg" și de la vânzători "ok" sa zic asa
Poate nici pretențios nu sunt, eu le scot pe apa și acolo nu aud nici "fasieli" nici "rontaieli" doar vântul când sufla grav și îmi spune ca e vremea de plecat acasa
 

spin4fun

Stiuca
Bun. Claudiu, nu a fost mare tocmeala si in general am avut experiente bune cu cele luate din Austria, am mai cumparat fara nici o problema destule in trecut. De astfel de practici cu clientii insa nici prin cap nu mi-ar fi trecut, sa schimbi piese samd. Mulineta asta nu parea sa aiba piese schimbate, nici sa fie rulata in regim de pescuit, dupa toate semnalmentele. Domnul Damian mi-a spus ca nefiind gresat deloc elementul ala de la antiretur a aparut o uzura fina. Ce am vrut sa evidentiez in acest caz e ca e indicat sa fie trimise mulinetele de noi la gresat, daca se stie un istoric al producatorului de a nu le unge cum trebuie, Jocuri si fasait au toate, fie ca is din tara de la TF, BF sau alt comerciant tip HYpermarket sau din Austria. Nu ma consider tepuit nicidecum, iar diferenta de pret, Aurel, nu a fost mare. Pana la urma am ajuns tot acolo, cu servisare cu tot, la pretul din tara, dar acum am o mulineta corect unsa si bine inchegata.

Recunosc insa, pe de alta parte, ca nu am cum sa exclud varianta sugerata de tine, Claudiu, cu mulinetele returnate. Nu cred ca e vreun comerciant care sa spuna asa ceva, dar e posibil, nu bag mana-n foc ca nu e. Certatele de la ei merge fix la fel ca si celalalt luat tot de nou. Review-uri si feedback-uri am citit destule legate de acel magazin, pe forumuri de afara, lume care se intreba daca nu is ”tepuitori”, lund in calcul pretul mai mic decat al altor comercianti, si totul parea ok, experiente pozitive din 2016 incoace, asa ca am mers inainte. Dar, Aurel, ce intelegi prin vanzatori OK? Exemplifica, te rog. Nu cred ca e vreun magazin dintre cele mai cunoscute care sa nu aiba ponderea lui de feedback negativ de la unii clienti cumparatori. CUm distingi atunci OK de ne-OK?
 

Claudiu

Administrator
Membru personal
E foarte probabil ca acel comerciant sa nu aiba habar, mulineta e impecabila, doar nu o desface in interior.... Eu am Stella tot de acolo, m-ai inteles gresit cand am dat exemplu magazinul ala. Dar ia-o ca informatie de inventar, am contact cu f multa lume. Se practica metoda, nu magazinul e de vina dar e logic ca avand cel mai mare numar de vanzari sa aiba si cele mai multe probleme, nu?
 
Sus