Probleme Suzuki DF20A

Salutare!
Întreb și aici pentru ca nu mai am răbdare pana apare mecanicul. Ieri am fost la pescuit, iar motorul meu Suzuki a avut probleme cu pornirea. Are atât pornire electrică, cât și la sfoara. Pana acum îmi pornea “la sfert” (ma refer la pornirea electrică). Ieri, nu a mai vrut sa pornească. Se aude cum “da la automat” sau cum “învârte” (nu știu cum sa ma exprim pentru ca nu sunt de specialitate), dar nu pornește.
Ciudat este ca la sfoara pornește perfect.
Ca și coincidenta, butonul de ridicare a trimului nu mai funcționează (este pus exact lângă butonul de pornire). Cel de coborâre a trimului merge. Menționez ca cele doua butoane care ridica și coboară trimul nu sunt puse din fabrica. Au fost puse in partea din fata pentru accesul mai facil (butonul original este poziționat in partea laterala-spate a motorului). Butonul original funcționează perfect (atât la coborâre cât și la ridicarea trimului).
Multumesc!
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
mai mult ca sigur ai o problema la circuitele electrice.
incearca sa faci rost de schema electrica a motorului si cauta un electrician foarte bun
cred ca undeva, un fir iti da un scurt la masa - probabil ca s-a frecat si atinge cumva - nu stiu, este o supozitie, dar sigur doar un electrician bun si o schema te poate scoate la liman (pe viitor evita improvizatiile)
 

AlexH

Moderator
Membru personal
Avand in vedere modificarile aduse, e foarte greu ca cineva de pe forum sa iti indice exact problema.
 

Espasia

Somn
Buleftrica problema.Sigur.
Sigur nu este grava, vb lui Wolf.
Ai schemele in manual. Daca nu le, ai zii.
Ti le trimit. Ca le-am studiat de dracii le-au luat, inainte sa imi iau si eu asta de 20 CP. Sa vad care este chestia cu controlerul de motor. calculatorul, cum îi mai spun unii……;):):)

Caci puteai se iei de 9,9 CP, schimbai calculatorul si priza de aer si aveai 20 CP.
Daca o faceam asa, plateam in plus vreo 200 €.

Bafta. Nu dispera. Este simpla problema.
Modificarile aduse nu sunt esentiale, decat daca circuitele au fost facute mai “ca la casa pionerilor”. Hodorogii, stiu despre ce vorbesc..
 
Sigur nu este grava, vb lui Wolf.
Ai schemele in manual. Daca nu le, ai zii.
Ti le trimit. Ca le-am studiat de dracii le-au luat, inainte sa imi iau si eu asta de 20 CP. Sa vad care este chestia cu controlerul de motor. calculatorul, cum îi mai spun unii……;):):)

Caci puteai se iei de 9,9 CP, schimbai calculatorul si priza de aer si aveai 20 CP.
Daca o faceam asa, plateam in plus vreo 200 €.

Bafta. Nu dispera. Este simpla problema.
Modificarile aduse nu sunt esentiale, decat daca circuitele au fost facute mai “ca la casa pionerilor”. Hodorogii, stiu despre ce vorbesc..
Modificarile sunt simple. Au fost trase niște fire in fata și au legat doua butoane. Cred… nu pare sa fie ceva complicat. Dacă erau făcute in “futu-i pomana măsii” nu funcționa atâta timp. La mine a mers fără probleme 1 an. Sigur e un scurt (așa cum zice adiwolf ). Dar așa sunt eu… ma stresez pana văd treaba rezolvată.

Ai schemele in manual. Daca nu le, ai zii.
Ti le trimit. Ca le-am studiat de dracii le-au luat, inainte sa imi iau si eu asta de 20 CP. Sa vad care este chestia cu controlerul de motor.
Dacă le ai, poți sa mi le trimiți. Am și eu ceva, dar nu strica sa am in plus. Mulțumesc! nnnoroc
 
Sus