Salutare !

adiwolf

Moderator
Membru personal
salutare Marius,
hai ca incet, incet, incepi sa te integrezi in "peisaj"-ul acestui forum
bine ai venit printre noi.
te rog frumos, incearca sa ne spui ceva mai mult despre tine, despre pescarul din tine si de ce ai simtit nevoaia sa te alaturi

AlexH

Moderator
Membru personal
Ca de exemplu despre pescuitul care il practici.
Salut si bun venit!

Salutare.
Ideea e ca eu sunt amator,abia acum vreau sa ma apuc de sportul asta.Am mai pescuit la nivel super amatorial.
Mi am comandat acum o barca ELLING F310 si un motor SUZUKI DF 2,5.
Apropo de motor, cu multumiri anticipate, sper ca adiwolf ma va ajuta cu niste sfaturi deoarece am inteles ca ai detinut un astfel de motor.
Apropo, pe lacul de acumulare de la Belis si de la Valea Draganului o sa incerc sa pescuiesc si eu :).
Multumesc de sfaturile privind motorul, si astfel am decis sa nu imi cumpar "drujba" aia.

spin4fun

Biban
Salutare si bine ai venit, Marius! Ca de la clujean la clujean, pe Valea Draganului intentionez si eu sa ajung. Avusesem in plan, dar s a rupt podul de la coada lacului de la viituri. Din cate stiu insa, atat pe lacul Draganul cat si la tarnita nu e permis motorul termic, doar electricul. Sau ai alte informatii pt V. Draganului? Pe belis se poate insa, e chiar "șalupiadă" acolo. Cele bune!

Spin4fun....Din cate stiu se poate pe barajul Floroiu cu motor termic..insa spre rusinea mea nu stiu 100 %. S a facut un pod provizoriu, insa e destul de rau drumul, abia acum s-au apucat de reparatii.Da, pe Belis inca se poate cu motor termic...Sper sa nu-l interzica astia acum pe cand imi iau si eu motor :)))

spin4fun

Biban
Spin4fun....Din cate stiu se poate pe barajul Floroiu cu motor termic..insa spre rusinea mea nu stiu 100 %. S a facut un pod provizoriu, insa e destul de rau drumul, abia acum s-au apucat de reparatii.Da, pe Belis inca se poate cu motor termic...Sper sa nu-l interzica astia acum pe cand imi iau si eu motor :)))