Totul despre motoare de barci

Am si eu nevoie de putin ajutor. Membrana busonului de la rezervor a crapat si din aceasta cauza, cand culc motorul, curge benzina pe langa buson. Asadar, vreau sa iau alt buson original sau compatibil si nu gasesc. Motorul in cauza este Tohatsu 4 cp 4T din 2006.
 

tai_pan28

Oblete
Anul trebuie sa scrie pe placuta de identificare a motorului sau il deduci din seria de motor. Am vazut generatia asta de motoare destul de des in Italia, sunt cu vreo 3 generatii in urma si daca nu ma insel in 2T insa f fiabile daca ai cat de cat grija de ele. Atentie la consum care poate sa fie crescut la un motor intretinut necorespunzator din generatia respectiva. Nu il lua fara proba si verifica-i consumul comparat cu ce scrie in manualul motorului.
 
Nu am foto cu placuta de identificare. Este intr-adevar motor in 2 timpi. Chiar ma gandeam ca este un motor din ‘80-‘90. Propietarul spune ca a consumat in 20 de km cu el la maxim 6 litri de benzina, ceea ce mi se pare foarte mult. Ideea e ca el ar vrea sa il ia pe al meu, Tohatsu 4 cp 4 timpi din 2006, si sa imi dea diferenta. Dar parca nu prea m-ar incanta.
 

tai_pan28

Oblete
Cere foto cu placuta de identificare a motorului, poze la interior fara capac si vezi cat de curat a fost intretinut, poze de aproape cu cizma si elice -> astea inainte sa te duci sa-l vezi ca sa nu pierzi timpul degeaba.
Apropo presupun ca nu exista acte la motor, maxim poate contractul de vanzare cumparare prin care a fost achizitionat tot sh de la altcineva.
Sincer eu as cauta altceva dar tu stii mai bine ce sa faci.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
Categoric pass.
Nici nu se merita, iar consumul este enorm.
Eu am cobsumat cu Tohatsu 9,8 2T, aproximativ 20 litri pt circa 140-150km, adica 5 ore de mers
 

sosoktm

Salau
\Propietarul spune ca a consumat in 20 de km cu el la maxim 6 litri de benzina, ceea ce mi se pare foarte mult.
20 km inseamna 75 -80 min pe o lotca iar pt un 2t carburat, la blana, consumul normal este aprox 0,5 L/cal. Posibil sa fie modificat la 8 cai, plus ca poate nu e reglat chiar cum trebuie. E relevanta aprecierea consumului DOAR in context, altfel...vorbim vorbe.
 
Nu e modificat, sau cel putin el nu a facut-o. De fapt omul spune cam asa: “Am mers cu el 18 min dus la fel la întoarcere și am consumat 6l de benzină. Eu am mers aproximativ 20de km dus intors cu el la maxim. “ Cu un Kolobri de 280. Oricum spun pas, mie mi se pare putin dubios. Mai ales ca acum imi spune ca i-a mai rupt si sfoara de la demaror. Cine stie ce mai pateste mai tarziu.
 
Pai tocmai aia e. Motorul meu e bun. Si mi-e cam frica sa nu dau vrabia din mana pe cioara de pe gard. As fi vrut unul cu mai multi cp si cizma scurta, ca al meu are cizma mai lunga. Asa ca daca il dau, il dau doar pe bani. Urmaresc unul care cred ca e super, doar ca momentan nu are echipa bani.
 

adiwolf

Moderator
Membru personal
Apropo de ce spune Soso, am fost in delta cu motorul lui Boje si pus cum m.am priceput eu pe o rigida din fibra de vreo 3.5m, a consumat in 6 km cam 4 litri de benzina. Deci e relevant si cum e montat, exploatat etc.
fuck,
pai cum dracu?!
a consumat enorm de mult!!!
mai precis cum a fost montat si exploatat?!! ai mers cu socul tras??
 
Sus